تشریف بیارید ادامه مطلب که چند تا چیزو با هم مشخص کنیم

میدونین، بعضی چیزا هست که آدم هرچقدر هم به خودش فشار بیاره نمیتونه درکش کنه یا بفهمه فاز اون دوست عزیزمون که در مورد پنتا گوهر فشانی میکنه چیه. میفهمین چی میگم؟

از دبیو شروع میکنم. پنتاگون، دومین بوی بند کمپانی کیوب.

یه برنامه به اسم پنتاگون میکر تشکیل شد که بین 10 تا کاراموزی که مدعی دبیو بودن افرادیو برای دبیو انتخاب کنن.

شاید بعضی از گروها همینجوری الکی الکی انتخاب شدنو به جز چیزی که موقعیتشونه کار دیگه نمیتونن بکنن، ولی پنتاگون پنج مرحله رپ، ووکال و دنس، استعداد، کار گروهی و طرز فکر رو گذروندن که لایق دبیو توی پنتاگون باشن. همه اعضا، تک تک اعضای حال حاظر یا سابق تمام این مراحل رو طی کردن تا به دبیو برسن. همشون هم میتونن رپ کنن، هم ووکال بخونن، هم برقصن، هم استعداد دارن.

بعد از دبیو، نوبت آهنگ ها می رسه.

رتبه حق کپی رایت ووسوک بین آیدل ها 28 عه و علاوه بر همکاری توی آهنگای پنتاگون، برای خیلی از گروهای دیگه ام آهنگ نوشته(مثلا لیریک آهنگ دبیوی گروه واناوان).

هویی تمام آهنگای اعضارو میسازه و تنظیم میکنه و همراه ووسوک توی نوشتن متنشون هم کمک میکنه(آهنگ دبیو واناوان رو هویی ساخته).

کینو به جز همکاری توی ساخت و نوشتن لیریک با هویی و ووسوک، یک عالمه آهنگ ساخته و نوشته و توی Sound Cloud منتشر کرده.

پارتای یوتو توی آهنگا نوشته خودشه و نزدیک 30 تا آهنگ دیگه ام نوشته.

ایدان علاوه بر نوشتن و ساخت آهنگ و لیریک ترکای مینی آلبومش، توی نوشتن لیریک آلبوم I'm Not Cool هیونا هم کمک کرده.

بقیه اعضا هم تا حد امکان توی پروسه ساخت و نوشتن آهنگا همکاری دارن و میشه گفت پنتاگون یکی از خودساخته ترین گروه هان!

سومین مسئله، در مورد ایدان، عضو سابق و خبر قرار گذاشتنش هست.

میدونین، واقعا خوشحالم که بعد از رفتن ایدان یک عالمه از فیک فنا رو هم از دست دادیم که بهتر بود اصلا توی فندوم نباشن.

اما میدونین، علاوه بر ایدان و هیونا، بخش خیلی زیادی از هیت ها متمرکز بود روی پسرای پنتاگون. چرا؟ نمیدونم. چون یکی از اعضاشون عاشق شده؟

در حدی که 3 یا 4 ماه هیچ خبر فاکینگی از پسرا نبود تا زمانی که با ناتی بوی برگردن. و ناتی بوی برای یونیورس و پنتاگون انگار یه دبیو تازه بود، یه حرکت از اول!

عشق عشقه. عاشق شدن و دوست داشتن یک نفر از حقوق طبیعی آدم هاست و ایدان هیچ کار بدی انجام نداده که در موردش باز خواست بشه.

چهارمین چیزی که میخوام در موردش حرف بزنم، برنامه Road To Kingdom هست.

سعی نکنید حرفم رو انکار کنید یا روش حرف بزنید چون چیزایی که میگم خیلی واضح توی برنامه قابل تشخیصه و حرفای من کاملا از خود برنامست.

تنها دلیلی که باعث شد پنتاگون توی رود تو کینگدام برنده نشه و رتبه سوم رو به دست بیاره فقط و فقط کم کاری فن ها و حق خوری ام نت بود. میپرسید چرا؟

من دبی ام. من طرفدار ده بویزم از بعد همین رود تو کینگدام. بایسمم کوینه و با ده استیلر فن ده بویز شدم. اینو میگم که نشون بدم هیچ پدرکشتگی ای با ده بویز ندارم و حتی توی کینگدام توی هوزفن به ده بویز رای دادم. خب؟

اما تنها گروهی که توی مرحله آخر خودش آهنگشو از اول تا آخر ساخت، خودش دنس طراحی کرد، خودش متن نوشت و خودش اجرا رو طراحی کرد پنتاگون بود.

تنها گروهی که برای بخش اجرای همکاری اول تا آخر آهنگو تنظیم کرد و کلا یه آهنگ جدید تحویل داد که زمین تا آسمون با آهنگ اصلی فرق داشت پنتاگون(و آن اند آف) بود.

تنها گروهی که وسط برنامه یکی از اعضاشو از دست داد پنتاگون بود:)

تنها گروهی که یه اجرای خاص آماده کرد که یکی از آهنگاش بدون پارتای ایدان و کل اجرا هدیه ای برای جینهو بود پنتاگون بود.

و حالا چی؟ میتونین ببینین بقیه گروها برای اجرای آخر دقیقا چیکار کردن:))

 

بخش آخر صحبتم مربوط به حرفاییه که میشنوم و هیتاییه که میگیرن و توی این چهار تا بخشی که توضیح دادم توش نبوده. خلاصه میگم؛

5.ویژووال یوتو افتضاحه!

معیار های زیبایی کره برای یوتو:قد بلند(185)، خط فک V شکل(که میبینین)، پوست سفید(کمترین وایت واشینگ برا یوتو عه)، چشم های کشیده(یوتو پلک دوم نداره اما به اندازه ای که باید درشته)

 

6.موزیک ویدیو ها و سبک پنتاگون لوس و به درد نخوره!

برای این فقط میتونم بگم همه میترسیدن؛ پنتاگون انجامش داد:)

پنتاگون اولین بوی بند کیپاپ با سبک شاد و کیوته. پنتاگون سبک هایی رو توی کیپاپ امتحان کرده که خیلی از گروهای دیگه حتی جرات ندارن بهش فکر کنن.

بعد از پنتا گروهای بیشتری با همچین سبکی وارد کیپاپ شدن، مثل تی اکس تی. و جالب اینجاست که با وجود این مسئله پنتاگون به شدت بهش بی توجهی میشه در حدی که اولین بردش رو تازه گرفته:)

همچنین پسرای پنتا علاوه بر سبک شاد و کیوتش مثل هامپ یا ناتی بوی، آهنگایی با تم دارک مثل دکتر به به و دیزی، آهنگای اورجینال یا انگیزشی مثل ران اوی، لاو سانگایی مثل لایک دیس و یا آهنگای ملایم و نرم مثل تو یونیورس یا اترنال فلیم رو هم دارن و این کاملا نشون میده پسرای پنتا قدرت انجام هرکاری رو دارن!

 

7.پنتاگون استعداد نداره چون فقط یک برد داره!

معذرت میخوام، اما مگه به برد داشتنه؟

بی تی اس تا دو سال اول دبیو برد نداشت، اما مگه گروه بی استعدادیه؟ دریم کچر هنوز برد نگرفته اما مگه گروه بی استعدادیه؟ چجوری میتونین استعداد رو به برد گرفتن ربط بدین وقتی تنها عامل برد موزیک شو ها فن ها هستن؟ مگه تقصیر ماست که کامبک پسرا با گروهای بزرگ یکی میفته و اونها میتونن مارو شکست بدن؟ کامبک دو اور نات با سوپر جونیور، بهترین بوی بند کیپاپ و رزی، ووکالیست بلک پینک یکی افتاده، به نظرتون فندوم کوچیک یونیورس میتونه با بلینک یا الف رقابت کنه؟

 

خلاصه، حرفمو اینجا تموم میکنم. به شخصه همیشه پایبند بودم به این مسئله، که لازم نیست همه چیز رو با خشونت توضیح داد. در اکثر مواقع، مخصوصا برای پنتاگون، دلیل اصلی هیت دادن فقط و فقط نداشتن آگاهی کامله. برای همین این پست رو نوشتم و سعی کردم تمام ابهاماتی که ممکنه پیش بیاد برطرف بشه.

از تمام هیتر های عزیز که با وجود دونستن همه چی بازم هیت میدن خواهش میکنم به زیر و رو کردن آهنگای پنتاگون و استریم کردنش برای در آوردن مشکل ادامه بدن که حسابی بهمون کمک میکنن:)

اگه سوالی چیزی در مورد پسرا داشتین، چیزی دارین که میخواین برطرف بشه، اشتباهی توی پست بوده که میخواین اطلاع بدین یا نکته ای هست که میخواین به پست اضافه کنم توی کامنت ها ازم بپرسین و بگین.

JUST DO IT, YO!!