عزیزای دلم سلام، حالتون چطوره؟

قدیمی ترای اینجا منو یادشونه، آیلینم و از وسط تست های ژنتیک میام تا این مبحثو براتون باز کنم و توضیح بدم💙✨ امیدوارم حالتون خوب باشه و با انرژی بریم برای پست.

کیوب روز نهم اکتبر، مدتی پس از کنسرت پسرا و درست یک روز پیش از هفتمین سالگرد، این بیانیه رو منتشر کرد:

سلام کیوب اینترتینمنت هستیم.

اول از همه از یونیورس سپاس گزاریم برای عشق و حمایتشون به پنتاگون. ما با اعضای پنتاگون در بابت تموم شدن قرارداد صحبت طولانی ای داشتیم و تصمیم گرفتیم قرارداد رو با اعضای پنتاگون ین‌آن، یووان، یوتو، کینو و ووسوک به پایان برسونیم.

میخوایم از ین‌آن، یووان، یوتو، کینو و ووسوک کمال تشکر و قدردانی رو داشته باشیم که برای ۷ سال با ما کار کردن و همیشه آرزوی خوشحالی اونها رو داریم.

لطفا حمایت گرمتونو برای شروع جدید ین‌آن، یووان، یوتو، کینو و ووسوک نشون بدید. ممنون.

​​​​​​​طبق این بیانیه، ینان، یووان، یوتو، کینو و ووسوک(به عبارتی مکنه لاین) کمپانی رو ترک می‌کنن و قراردادشون با کیوب رو به پایان می‌رسونن. این به چه معناست؟ دیسبندی؟

هنوز مهر پای بیانیه نخورده یووان مهربونمون پست گذاشت و نوشت:

سلام یووانِ پنتاگون هستم همراه با کیوب اینترتینمنت که در تمام ابتدای کار از روزهای کارآموزی با من همراه بوده ان بدون اینکه متوجه بشم ۱۰ سال گذشته. در طول این مدت طولانی ده ساله میخواهم صمیمانه از اعضای خانواده ام در کیوب اینترتینمنت که منو با وجود کم و کاستی های مادی و احساسیم در آغوش گرفتند تشکر کنم. همونطوری که همیشه اینجوری بوده برای نشون دادن جنبه‌ی بهتری از خودم به یونیورس و کسایی که اعضای منو حمایت میکنن تصمیم گرفتم یه چالش جدید داشته باشم. با اینکه با کیوب اینترتینمنت خداحافظی میکنم مثل الان به عنوان عضو پنتاگون همراه با یونیورس خواهم بود. به یونیورس که در شادترین لحظات زندگیم همراهم بودن و کسایی که حالا که به جلو حرکت می‌کنیم همراه من خواهند بود از صمیم قلبم ازتون ممنونم و عاشقتونم. به عنوان عضو پنتاگون مهم نیست شرایط چجوری باشه برای اینکه پنتاگون بدرخشه من یو چانگو و یووانی میشم که تلاش میکنه بهترینشو انجام بده و رشد کنه ممنون.

می بینید؟ بارها "به عنوان عضو پنتاگون" رو تکرار کرده:) یووان بعد از این پست اومده ویورس و نوشته مهم نیست چی بشه پنتاگون به پنتاگون بودن ادامه میده~~

بعد از اون هونگسوکی اومد ویورس و خواست که یونیورسا از تصمیم پسرا حمایت کنن اما تیر آخر رو کینو، سانشاین ابدی یونیورس با استوری هاش زد.

از اونجایی که دسترسی به لپتاپ ندارم صرفا بدونید عکس پست عکس اولین استوری کینوئه و تمام اعضا استوریش کردن😭😭 پس از اون کینو و هونگسوک باهم اومدن لایو، جینهو و هویی تاکید کردن پنتاگون هیچوقت تموم نمیشه و شینوون هم توی DM ویورس گفته تا ابد با پنتاگون میمونه.

پسرا روز دهم اکتبر سینگل With universe رو منتشر کردن و رسما به شایعات دیسبندی پایان دادن.

منم که این وسط سال کنکورمه و کلی فدرال بازی درآوردم تا بتونم این پستو بذارم:)))