از اونجایی که فعلا خبر خاصی از کامبک نیست و منم تا آخر خرداد نمیتونم چیزی آپلود کنم گفتم بیام یکم از اخبار این چند وقته بگم-

 

1.یوتو ژاپنه و کلی با خواهرزاده هاش خوش میگذرونه، اما امروز گفته داره برمیگرده کره چون باید برای کامبک آماده شن. :)

2.ینان تو غارشه و واقعا هیچ خبر یا آپدیتی ازش نیست، درواقع آخرین باری که قیافه این بچه رو دیدیم 23 مارچ بود که پشت صحنه پوسترای فن میتینگ پسرا دراومد- تنها چیزی که نشون از زنده بودنش میده آپدیتای ویبوشه که اونم فقط ریپست اتفاقاییه که تو چین میفته:"/

3.ووسوک و شینوون جدیدا خیلی فعال شدن و تو همه برنامه ها حضور دارن، فردا هم قراره توی ویکلی آیدل باشن و دونفر از اعضای جی آیدلم هستن حالا فعلا فقط از یوکی مطمئنم~

4.بنگچان استری کیدز توی ویلایو دیروزش گفت داره از یوتو ژاپنی یاد میگیرهTT

5.اولی لاندن زیر آپدیت تیک تاک ووسوک کامنت گذاشت مری می، یونیام ریدن بهش*-*

6.خاک جدیدی که به سر فندوم شده:کینو قراره توی Be Mbitious شرکت کنه.

7.کینو دیروز لایو بود که جینهو و ووسوک بهش اضافه شدن، و توی نگاه اول جینهو رو هویی دید و عملا پنیک کرد که خاک به سرم هویی هیو- عه اینکه جینهوعه..

8.طبق آخرین گزارشات به دست اومده از میزگرد های درون فندومی، یونی ها و انسیتیزن ها به این نتیجه رسیدن ووسوک و سونگچان شباهت کم اما انکار نشدنی ای بهم دارن و حق میگن.

9.سی ال سی دیسبند شد(نمیدونم چرا اینو گفتم ولی احساس کردم به عنوان یه کیوب استن لازم بود بگم)

10.فقط چهار پنج ماه دیگه تا برگشتن لیدر فندقیمون مونده!:")

 

+بیاین یه کاری کنیم، همتون این زیر اسم بایس و بایس رکرتونو بنویسید و بگید با چه آهنگی پنتاگونو شناختید، شاید یکیو پیدا کردید که مث خودتونه~

+قالبو میخوام عوض کنم-