سلام! حس عجیبی دارم... باید اول بهتون سلام کنم. سلام من جینهو از پنتاگون هستم.
من جو جینهو هستم که 1 سال و 6 ماه سربازی بودم و حالا برگشتم... چی دارم میگم؟
این مدت سالم و سلامت بودم و حس خوبی داشتم و چیزای زیادی یاد گرفتم!

کامنت:  ممنون که سالم برگشتی
جینهو: ممنون که منتظرم موندین!

 

جینهو در طول لایو حلقه فرندشیپ پنتاگون دستش بودTT

 

🐿️دارم انگلیسی یاد میگیرم و میخوام شروع کنم پیانو هم یاد بگیرم. الان هم استودیوی مخصوص خودمو دارم و تصمیم دارم بعدا از طریق ویدیو نشونتون بدم!!

 

🐿️در طول سربازی 10 کیلو وزن اضافه کردم و موقع ضبط ویدیوهای سربازی خجالت میکشیدم. البته الان نصف اون وزن رو موقع تمریناتم کم کردم. میخوام بازم وزن کم کنم ولی امروز روز استراحتمه و قراره موکبانگ هم انجام بدم

 

🐿️ توی سربازی جوراب، لباس زیر و بقیه وسایلمون عین همه و واسه صرفه جویی در وقت همه رو یه جا با هم میشوریم. واسه اینکه قاطی نشن و بعدا بتونیم جداشون کنیم اسممون رو روشون مینوشتیم!

 

🐿️توی سربازی باید شب ساعت 9 موبایلمون رو تحویل میدادیم و راس ساعت 10 میخوابیدیم. 4 صبح هم از خواب بیدار میشدیم

 

کامنت: سلام من بیبی یونیورسم(من:ای جانTT)
جینهو: آره راستی امروز بعضی یونیورسا منو برای اولین بار میبینن. سلام! اوه از همون اول شروع کردم درباره سربازی حرف زدم. سلام! من جینهو هستم، 29 سالمه و تولدم 17 اپریله و مین وکالم.

 

کامنت: دوباره کارآموز بشی یا دوباره بری سربازی؟
جینهو: چطور میتونین اینو بپرسین؟ ظالمانه نیست؟ حتی نمیخوام بهش فکر کنم(کیوتxD)

 

کامنت: توی سربازی قد کشیدی؟
جینهو: فکر کنم یه سانت بلندتر شدم(اگه براتون جالبه بگم که جینهو قبل سربازی گفته بود میخواد از هویی بلند تر شه برگردهxD)

 

🐿️دنس دیزی رو یاد گرفتم ولی هنوز نمیتونم خوب انجامش بدم. باید بیشتر تمرین کنم. خیلی کارا هست که باید انجام بدم. خیلی زیادن!

کامنت:  توی سربازی کی بیشتر از همه بهت زنگ میزد؟

جینهو: اینجا باید یه چیزی رو بگم. کانگ هیونگو از اون آدماییه که به نظر میاد زیاد بهم زنگ میزنه، آره؟ ولی اینطور نیست. هی میگفت "هیونگ دلم برات تنگ شده، عاشقتم" و خیلی چیزای دیگه! ولی زیاد بهم زنگ نزد. فقط چندبار زنگ زد.(کینوی خیانتکارxD)
کسی که به طور غیرمنتظره بیشتر از همه بهم زنگ زد، هونگسوک بود. خیلی پسر خوبیه. همیشه ازم میپرسید دارم چیکار میکنم و حالم چطوره.
از بقیه اعضا توقع زیادی نداشتم ولی کانگ هیونگو؟ ای خیانتکار! فکر میکردم هیونگو پسر خوبیه ولی نه! هونگسوک خوبه. یوتو و ین‌آن هم بعضی وقتا بهم زنگ میزدن!

 

🐿️ وقتی پسرا زنگ میزدن خوشحال میشدم ولی نگران بودم وسط برنامه کاری شلوغشون اذیت شن

🐿️ من بیشتر به هویی زنگ میزدم چون اونجا خیلی حوصله ام سر میرفت. بیشتر وقتی از محل خدمتش برمیگشت بهش زنگ میزدم تا حرف بزنیم چون جفتمون دردای مشترک داشتیمxD

 

کامنت: چرا یووان رو فالو نمیکنی؟

جینهو: خیلی بهش گفتم ولی میخواد 0 نگهش داره.. هونگسوک هم قبلا 0 بود دیگه؟ منم خواستم اذیتش کنم و افتخار میکنم اون 0 رو بهم زدمxD(وقتی میگم هیونگ کرم ریز ار چی حرف میزنمxD

 

جینهو گفت یه روز وقتی با هم غذا میخوردیم هیونگو لباسم رو کثیف کرد. هی هیونگو! بعد از اینکه شستیش بیارش خوابگاه! و بعد یکی از یونیورسا گفت امروز دست هیونگو رو خیلی رو میکنی!

جینهو: آره خیلی چیزا رو دارم لو میدم ولی بازم اون برادر کوچیک خودمه. برادر کوچیکی که خیلی برام باارزشه(قلبمTT)

 

🐿️پشیمونم توی سربازی برای هوبه هام همبرگر نخریدم. حس میکنم گروهبان بدی بودم(البته که نه:">)

 

یکیم این توییته رو زده بود که خیلی مود بود سو براتون گذاشتمشxD

 

فک نکنم نیاز به ترجمه داشته باشهD":