سلامم یونیورسای کیوتم:)

 

میدونم یه مدته وب کلا از حالت اصلیش خارج شده..-.- دلیلشم نت نداشتن منه درست بشه باز مثل قبل میریم سراغ کامل کردن آرشیو وب:>

 

خب یه چند تا سوال داشتم ازتون..چند تا خواسته..و راستش دلم میخواست باهاتون حرف بزنم^^


من که میدونم همتون دارین استریم میزنین-میزنید دیگه؟-ولی بچها باور کنین ما اگه بخوایم و تنبل بازی در نیاریم میتونیم خیلی بیشتر از اینا برای پسرا مفید باشیم. فقط تلاشتونو بکنین، لطفا! نزارید پسرارو فقط با شاین بشناسن. مگه پنتا آهنگای خوب دیگه ای ام ندارن؟ خودتون یه جوری نمیشین وقتی اسم پنتاگونو میارین همه فقط شاین رو شنیدن؟

الان ام وی دو اور نات و دیزی حتی 30 میلیونی هم نشدن..این بده نه؟:) بیاید پسرارو خوشحال کنیم باشه؟ دلتونو به بقیه خوش نکنین..روزی 5 تا دونه استریم هم خیلی به پسرا کمک میکنه!


خب یه سوال. او تی 10 استن میکنید یا او تی 9؟

اگه وایلد فلاور(فن دان) هم هستین دوست دارین اجراهای دان با هیونا رم بزارم؟ البته همه اینا مال بعد از نت گرفتن منه:"/


دوست دارین پسرا با کی همکاری کنن؟ هم خواننده هالیوودی بگید هم خواننده کیپاپ.

خودم دلم میخواد رپلاین با سی ال فیت بدن، ووکال لاین با آیو، کل گروه با دان و هیوناxD(کاملا ام منطقیه هیودان الان یه خواننده ان میتونن با یه گروه دیگه فیت بدنxD) و یوتو با یوتا(عضو انسیتی)

هالیوود هم با هالزی و ده ویکند:")

داخل کمپانی ام ووسوک و سویون، یوتو و مینهیوک، هویی و مینی و سورن و اونکوانگT-T


خب یونیز ام...تا بعد کنکورم اگه بصبرم فک کنم همتون دیگه امتحاناتون تموم شده باشه.

به همین هونگ کیوت نگاه کنین اینجا..اگه هونگسوک با این قیافه ازتون بخواد بیاید کمکم برا ساب زدنا چیکار میکنین؟T-T

ینی بلدم نباشین خودم بهتون یاد میدم. فقط اینگلیسی میخواد همینننT-T در حد فهم بلد باشید کافیه اصن. ینی دیگه هر سابی تو وب هست به جز اونایی که منبع زدم کار خودم تنهاست. خسته شدم اصن یکیو میخوام کمک کنههTT

آره دیگه لطفا اگه شرایطشو دارید بیاید کمکم بوس بهتون>-< من امسال دهمم تابستونم به خاطر این مدرسه کوفتی باید برم مدرسه تا آخر تیر وقت دارم فقط:"(


خب دیگه چی میخواستم بگم؟ آهان استریم

میدونین که لا به لای استریماتون باید از گروهای دیگه ام ویدیو ببینین. دیروز انسیتی دریم و لونا موزیک ویدیوهای جدیدشونو منتشر کردن و بازدیدای جفتشون خیلی عجیب کمه مخصوصا دریم:(

میدونین که ما هممون یه خونواده ایم درسته؟ اوربیت ها و انسیتیزنا توی خیلی از شرایط یونیورس رو حمایت کردن پس ما هم نباید توی این وضع تنهاشون بزاریم درسته؟:)

تمرکزتون رو بزارید روی ام وی های خودمون اما چند باری هم موزیک ویدیو Hello Future از انسیتی دریم و Paint The Town از لونا رو هم استریم کنید، پسرا به این کارمون افتخار میکنن یونیورس!


دیگه فک کنم حرفام تموم شده باشه. جینهو هیونگ کوچولومون توی آبان برمیگره یونیورس! استریم بزنید تا وقتی برمیگرده خوشحال شه*-*

 

امیدوارم این آخرین پست اسپمم باشه..xD