سلام سلام یونیورسای عزیزم

 

خب با توجه به اینکه دو روز دیگه میشه 200 روزگی اینجا و من چند تا سورپرایز کوچولو براتون آماده کردم که انتشار در آینده ان،

 

میخواستم ازتون یه خواهشی بکنم^^

 

راستش من خیلی خیلی پنتارو دوست دارم، پسرا برام از هرچیزی با ارزش ترن،

 

روزی که با آری این وبو زدیم فکرشم نمیکردم یه روز باعث بشم اینهمه آدم فن پسرا بشن، بیشتر کسایی که اینجارو میبینن توی بیان اکانت ندارن و از طریق سرچ گوگل وارد وب میشن و این واقعا برای من با ارزشه، اینکه تونستم توی شناخت بیشتر پسرا یه نقشی داشته باشم برام بی اندازه ارزش داره،

 

ازتون میخوام کمکم کنین حداقل تا وقتی که یک سال از ساختن وب بگذره و به نوعی پنجمین سال فعالیت پسرا هم تموم بشه و پسرامون پنج ساله بشن، اینجا به 100 تا دنبال کننده برسه.

 

میدونم توی این 200 روزی که پنتاگون اند یونیورس ساخته شده، خیلیاتون جهان یونی وِی رنگمون رو بیشتر شناختین، و خیلیاتون که از اول ساخته شدن وب باهامون بودین صبوری کردین برای کامل تر شدن آرشیو اینجا، ازتون ممنونم!

 

امیدوارم انقدری اینجا در مقابل فیلتر شدن دووم بیاره که بتونم 100 تایی شدنشو ببینم، دوستتون دارم یونیورس!

!!Just Do It, Yooo