ای وای بر من اشکانم:")

پسرامون همین الان دومین بردشون از زمان دبیو رو با Feelin' Like توی موزیک بنک گرفتنT-T

این اولین برد با جینهو ـه:")))

به روم نیارین از بس ذوق زده بودم یادم رفت کامل بنویسم همه چیو

میتونین توی توییتر با هشتگ های

#Feelin_Like1stWin
#Pentagon2ndWin

جشن بگیرینTT

این اولین برد پسرا در یک شبکه عمومی هست و از سخت ترین موزیک شوهاست!!

 

ترجمه حرفای پسرا بعد برد:

 

جینهو: امروز اولین روز بهاره. اول از همه از یونیورس تشکر میکنم که در این روز برف بهاری رو برامون آوردن!! از رئیس کمپانی و استف‌های کیوب هم تشکر میکنیم. خیلی ممنونیم.

کینو: این جایزه برای استف، منیجر، خانواده‌ی اعضا، تیم طراحی دنس، آهنگسازا و کاپیتان‌مون هویی هست که سخت کار کردن و برامون دعا کردن. و یونیورس که این جایزه رو بهمون دادن. ما همیشه تلاش میکنیم گروه فروتنی باشیم.

شینوون: الان فقط دارم به یه نفر فکر میکنم. توی تولدشون از آرزوهاشون برای خودشون حرف نمیزنن بلکه به جاش برای ما آرزو میکنن. یونیورس ما، خیلی ازتون ممنونم. و هویی! ما اول شدیم! اول!!!

 

اینم کادویی که شینوون بهمون داد..OT9:")))

 

کات بردشونم میزارم عصر~~